Volgorde adressen

allereerst mijn complimenten! Hier ben ik lang naar op zoek geweest, ik zou bijna zeggen perfect! het enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is dat ik adressen in volgorde kan verplaatsen (ivm verschillende openingstijden van de bedrijven die wij bezoeken) en hier dan dé optimale route voor kan uitrekenen. concreet bedoel ik: Kan ik bijv. adres 3 met 9 ruilen in de route en zo nog de optimale route berekenen? Met vriendelijke groet, Bionda

Hallo Bionda,

Adressen in volgorde verplaatsen kan niet in de huidige tool.

Bezoektijden (vóór of ná een bepaalde tijd), en onderlinge volgorde (bijvoorbeeld ophalen en wegbrengen) staan beide genoteerd voor toekomstige ontwikkeling.

Groeten Paul

Het werkt, maar alleen op de achtergrond in de optimalisatie op de servers. We moeten het nog doorwerken naar voren, naar de website. Nog even geduld dus…

Ja, je kunt ook bezoektijden meegeven bij het importeren. Als je achter het adres de tijd zet met >> ervoor of erna zal dit worden toegevoegd als tijdsrestrictie.

Bijvoorbeeld: >>11:00 betekent bezoeken vóór 11.00 uur, en 11:00>> betekent bezoeken ná 11:00 uur.

Bedankt voor de snelle reactie en uw antwoord!
Ik ben zeer tevreden over de applicatie zoals hij nu werkt, ik bespaar enorm veel tijd al (zowel in de planning als in de routes) dus het is ook geen issue. Tot die tijd kom ik er wel uit.

Vriendelijke groet,

Bionda

Beste Ivo,

Als je zin hebt om deze nieuwe functionaliteit te testen dan kun je ons een mail sturen via info@routexl.nl.

Met vriendelijke groet, Annemarie

Beste Bionda,

Als je zin hebt om deze nieuwe functionaliteit te testen dan kun je ons een mail sturen via info@routexl.nl.

Met vriendelijke groet, Annemarie

Is er enig nieuws over de staat van deze optie in de ontwikkeling van de tool?

Sinds gisteren heb ik de test pagina van RouteXL ondekt… Ik vind het een zeer grote aanvulling op mijn werk nu ik bezoektijden voor/na kan invoeren.
Nu de volgende vraag: bestaat er ook de mogelijkheid de voor/na (openingstijden) te importeren?

Groeten Bionda