'Vertrek in zuidoostelijke richting'. Hoe kan ik weten in welke richting dat is zonder kompas....?

Ik probeer routexl voor het eerst en ik heb deze adressen ingevoerd, http://www.routexl.nl/f=70Un2W95. Ik heb begrepen dat u dit dan kan terugvinden. Er vallen mij 2 dingen op: 1. er wordt begonnen bij elk detail met bijv. 'vertrek in zuidoostelijke richting naar …‘weg X’, daarna wordt de beschrijving vervolgd met ‘sla rechtsaf’ 'neem 1e afslag links etc, het tweede is duidelijk maar de eerste werkwijze is afwijkend van de gebruikelijke navigatiesystemen…je staat ergens en hoopt dat de navigatie beschrijft hoe je vanaf dat (start)punt moet rijden naar ‘weg X’… 2. de betrekkelijk kleine route op de kaart zou ik graag leesbaar op een A4 printen, er wordt geprint wat je in het schermpje ziet, het zou mooi zijn als je de route zo kan printen dat hij automatisch zo groot mogelijk op een A4-tje komt

Ad 1. Ik begrijp het punt, een kompas hebben we niet altijd bij ons en is ook wat achterhaald in de huidige tijd :wink:

Echter, wij optimaliseren de volgorde van de adressen, maar we tonen vervolgens de routebeschrijvingen tussen twee opeenvolgende adressen zoals Google Maps deze geeft. Als hierin aanpassingen nodig zijn, dan moet Google zijn routeplanning aanpassen.

Ad 2. De plattegrond volledig op een A4 is mogelijk, alhoewel er nog wel wat haken en ogen aan zitten. Die hebben we genoteerd voor een volgende update.