Omdraaien optimale route volgorde

Het zou handig kunnen zijn om een omdraai functie van een rit te maken. Het programma kiest een optimale route, maar die kan op 2 manieren gereden worden. Ik zou het fijn vinden als de volgorde met 1 druk op een knop omgedraaid kan worden.

We noteren dit voor de ontwikkeling, maar ik zou graag weten waarom je de route zou willen omdraaien. Heeft dat te maken met persoonlijke voorkeur of omdat je weet dat een bepaalde volgorde sneller is of aan andere voorwaarden voldoet? Misschien dat er een achterliggend probleem is dat we beter kunnen oplossen.

Niet rechtstreeks omdraaien, maar het wordt wel mogelijk om een bezorg- en ophaaladres aan te geven waardoor de route andersom gaat. Dat wil zeggen, je kunt instellen dat locatie A ná locatie B moet worden bezocht.

Het is nog niet live, maar wel uit te proberen op onze testsite: http://test.routexl.nl

Daar testen we nu ook de tijdsvensters, oftewel de tijden waarop bepaalde adressen bezocht moeten worden. Dit alles pas je aan in de optie “bewerken” van een adres.

Mocht je feedback hebben dan horen we het graag!

Ook het omdraaien van een route is nu aan de testsite toegevoegd. Na het plannen van een route sluit je de lijst met adressen. Daarna druk je opnieuw op de knop “Adressen” en daarna de knop “Omdraaien”.

Hallo,

ik ben benieuwd of hier in de tussentijd misschien verandering in is gekomen?
Ook voor ons zou het soms handig zijn om de rit in 1x om te kunnen draaien.

Via de API stop ik de retourgegevens in een array().  Als ik de route wil omdraaien dan laat ik de array() omdraaien !  Die knop ‘Omdraaien’ is al net zo makkelijk…!