Max. aantal adressen

Ik werk sindskort als bezorger bij DHL en kan goed gebruik maken van RouteXL zodat ik niet van hot naar her rijd, maar 20 adressen zijn echt niet genoeg. Is het daarom niet een idee om dit te verhogen tot bijv. 50 adressen of bijv. een klein bedrag per maand te betalen zodat je ongelimiteerd adressen kunt importeren?

Goed idee, maar dat hebben we al. Je kunt via de knop Extra het maximum aantal adressen per route verhogen. Dat kan onder andere met een eenmalige code via iDeal of door je account op te waarderen via Paypal.

Alle mogelijkheden staan hier op een rij:
https://www.routexl.nl/blog/extra/

Voor 5 euro kan je een dag lang meerdere routes tot maximaal 100 adressen plannen. Dus je kunt bijvoorbeeld 5 aparte routes opzetten, in totaal bij elkaar opgeteld naar 500 adressen.

De toegangscode is meer bedoeld voor eenmalig gebruik, voor mensen die zich niet willen registreren. De code is 24 uur geldig. Vooral handig voor mensen die eens een keertje verschillende punten moeten bezoeken. Denk bijvoorbeeld aan relatiegeschenken of kerstpakketten.

Maar als je iedere dag routes moet plannen, dan kan je beter een account aanmaken en een maandabonnement nemen. Dat kan al vanaf 35 euro per maand. Dit komt dus neer op 1 a 2 euro per dag.

Dus als ik het goed begrijp kan je na zo’n bijdrage van 5 euro alleen eenmalig tot 100 adressen opvoeren? Of kan je dan voortaan per route (of per dag) 100 adressen importeren?

Bedankt voor de informatie.