Hoe kan ik routexl intregeren in tomtom webfleet wij krijgen het niet voor elkaar

Wij krijgen het niet voor elkaar om opdrachten te versturen via routexl naar webfleet

Waar gaat het precies verkeerd, welke foutmelding krijg je?

In ons log staat eerst:
ERROR Error message: External request not allowed [ERROR 8014]

en even later:
ERROR Error message: User does not exist [ERROR 1101]

Dus het lijkt erop dat de instellingen nog niet helemaal kloppen.

De eerste foutmelding duidt erop dat de gebruiker nog geen “expert” profiel of externe toegang tot de interface WEBFLEET .connect heeft.

De tweede foutmelding zijn gebruikersnaam en wachtwoord, die moeten natuurlijk goed staan.

Als je wilt kunnen we controleren, stuur dan de inloggegevens per e-mail naar info@routexl.nl

Nog niets binnen, ook niet in spam folder… Heb je wel het goede email adres gebruikt?

Er staan instructies om RouteXL en WEBFLEET te koppelen op:

https://www.routexl.nl/blog/routing-f…
https://wiki.routexl.com/index.php/WE…

Als er problemen zijn die niet met bovenstaande suggesties zijn op te lossen, dan zoeken we die per geval uit. Daarvoor hebben we alleen wel de inloggegevens nodig van WEBFLEET en daarom doen we dat liever offline. Maar je kunt ook hier je foutmeldingen delen, dat is iets omslachtiger maar dan proberen we het natuurlijk ook zo goed mogelijk op te lossen.

Onze API biedt alleen routeoptimalisatie, geen connectie met WEBFLEET. Je kunt geen orders via onze API naar WEBFLEET sturen. Daarvoor moet je inderdaad zijn bij TomTom Telematics:

Beste,

Ik heb helaas ook dezelfde probleem. 

Ik stel het op prijs als er een korte handleiding zou zijn hoe dat te doen… !  Ik heb er alles voor klaarstaan zowel RouteXL API als TomTom Webfleet met accounts maar er simpelweg nog geen tijd voor gehad om het wiel zelf eerst ui te vinden…!!  Als het wiel dan toch al uitgevonden is ?  dan hoor ik dat graag…  Waar kan ik die handleiding downloaden ?

Ik heb de gestuurde blog gelezen en zie dat het de connectie vanuit RouteXL website is naar Webfleet…   Ik zit met de API te werken dus kom niet eens op de website !   Zover ik weet bestaat er dan geen mogelijkheid om vanuit de API iets aan te zetten !   Tot nu toe is het enkel mogelijk om de geretourde Json file aan te vullen met extra info en via een andere wijze naar Webfleet te krijgen !  Moet ik toch het wiel uitvinden ?

ik krijg niet de knop om het naar webfleet te versturen

naar mijn weten heb ik alles goed ingesteld ook in webfleet zoals het vermeld stond

wat moet ik dan ik webfleet aanpassen heb een nieuwe gebruiker aangemaakt en alles 

en hij blijft error 8014 geven 

ik heb nu alles goed ingesteld en gecheckt zowel in webfleet staat als expert en in routexl de goede gegevens in gevuld en wachtwoorden

is gestuurd

ik heb hem nu nog eens verstuurd 

Stuur een mailtje naar info@routexl.nl ik heb het zelfde gedaan en een van de jongens van Routexl hebben mij geholpen en daarna werkte perfect