Functionaliteit request

Hoi,

Ik zou graag een kleine extra functie hebben.

Eerst zal ik uitleggen hoe ik RouteCL gebruik. Ik run een devisie van techniekers dat boomverzorging doen in Chicago gebied in Illinois VS. De manier dat onze boom behandelingen werken is afhankelijk van wanneer we er de laatste keer zijn geweest, en hoeveel ze in een dag kunnen doen.

Ik zou heel graag een manier zien om andere “values” aan de adressen dat ge-importeed worden te kunnen vastmaken. Een beetje zoals een “Table”, zodat als mijn lijst van adressen ge-route is dat ik kan makkelijk kan zien in een alternatieve colom hoeveel $ er is in de adressen en/of email adressen can linken met de adressen zodat ik klant contact super makkelijk kan maken.

Dus kort, in plaats van de enkele “value” van een adress in de import, een mogenlijkheid om andere “values” the importeren gelinkt aan het adress.

Er is een andere extra kleine sugestie dat ik heb. Elke keer dat inlog of mijn route reset, krijg ik een notificatie dat mijn “Location is unknown”, dit is mogenlijk omdat ons bedrijn een VPN heeft? maakt niet uit, maar mischien is het een optie om een thuis address in te vullen in de account?

Het bedrijf waar ik werk, Davey Tree, heeft veel kantoren dat een kompetitie, RouteSavvy, gebreuikt. Ik persoonlijk wil dit niet gebruiken aangezien het per voertuig $30 per maand kost. Maar met deze(hopelijk kleine?) aanpassingen denk ik dat RouteXL een immense sprong in functionaliteit kan geven voor ons.

Nog een klijn extra dingetje. Ik woon en werk hier in Chicago in de verenigde staten, maar ben origineel van Vlaanderen, net over de grens met Nederland, en wil gewoon zeggen dat het super tof is om Nederlands te praten! Ik heb waarschijnlijk veel spellingsfouten gemaakt maar ik krijg niet veel kansen meer om de betere taal te gebruiken deze dagen.

Dank u,
Thorwald

Wat leuk om contact te hebben met een Nederlandstalige in de VS!

T.a.v. de extra functie, het is mogelijk om additionele velden met informatie met de adressen mee te importeren, zoals vanuit Excel. Daartoe moet de velden tussen bepaalde tekens worden gezet. Om een naam van een klant te importeren, kan deze tussen @'s worden gezet. Opmerkingen kunnen tussen { en } worden gezet. Bijvoorbeeld:

@RouteXL@ Kennemerstraatweg 464, 1851NG Heiloo, Netherlands {Toegang via de hoofdingang aan de voorzijde}

T.a.v. de opmerking dat een locatie onbekend is, dat komt waarschijnlijk omdat de website geen toestemming heeft gekregen voor de locatie in de browser. Zonder locatie worden ingevoerde adressen minder goed gevonden, vandaar de waarschuwing. In Chrome kan de toestemming hier alsnog worden gegeven