Dag Paul, Is het mogelijk om alleen de beknopte routebeschrijving te exporteren (.xls of .csv)? Ik heb alleen de reistijd en adres/woonplaats nodig, in Excel, en dan maak ik voor onze chauffeur een mooie uitdraai met kolommen ‘van/tot’ en ‘Opmerkingen’ en zo, met de layout die we gewend zijn.
Momenteel niet. Ik noteer voor een volgende update om de reistijd in de csv download als aparte kolom mee te nemen.
Er is geen keiharde planning van updates…
Dit lijkt mij een kleine aanpassing, dus ik vermoed dat het een van de komende weken moet lukken.
Ik heb een update gedaan. In de CSV download staat nu naast de bestemming de reisafstand in kilometers en de reistijd in uren:minuten. Werkt het zo?
Ok, en wanneer komt de volgende update…?
Dat zou heel fijn zijn, dan kan ik voortaan een mooie rittenlijst afleveren (met een flinke tijdsbeparing, als ik niet meer alles handmatig over hoef te nemen naar excel en dan de routebeschrijving deleten en dan de tijden invullen om ‘onze’ lijst te maken)
Nog even ruziemaken met Excel, maar het ziet er iig goed uit!
Excel tip: sort addresses in the quickest route!
Need the quickest route for multiple addresses in Excel? Just copy and paste your destinations in our magical import textbox.
Here is a small video demo how it’s done: http://youtu.be/8IF-rtGWJ00