Dichtsbijzijnde adres

hebben jullie ook de mogelijkheid om het dichtsbijzijnde adres uit meerdere opties te zoeken? Dus geen route langs alle adressen, maar de afstand van een gegeven punt?

Hallo Bernadette,

Alle onderlinge afstanden tussen alle adressen zitten in het systeem, anders kan de optimale route niet worden bepaald. Maar er is momenteel geen mogelijkheid om die informatie er uit te krijgen voor één adres.

Misschien dat we het kunnen noteren voor een volgende update. Waarvoor wil je het precies gebruiken?

Paul

Bedankt voor je uitleg, het is mij zo duidelijk. Dat past alleen niet binnen RouteXL omdat die simpel moet blijven en dus zo min mogelijk extra functies die niet door iedereen worden gebruikt.

Ik kan jullie echter wel verder helpen met (het zoeken naar) een systeem. Bedrijven helpen met slimmer plannen is namelijk mijn dagelijks werk. Als je meer informatie wilt hebben kan je een kijkje nemen op http://www.slimmerplannen.nl

hi Paul,
bedankt voor je reactie.
mijn werk is het inzetten van personeel voor jobs van een hele dag. een route is dus niet direct belangrijk. wel ben ik altijd veel tijd kwijt met het zoeken welke gekwalificeerde medewerker de kortste reisafstand heeft naar een klant.
men is bezig met het zoeken naar een nieuw systeem waarin dit zit verwerkt maar tot die tijd wil ik graag efficiënter kunnen werken…

Gr. Bernadette