Hallo, ik ben opzoek naar zulk soort software voor tomtom, waarbij ik in de auto de meerdere (100) adressen kan toevoegen. ipv in pc, werk als (beginnend) koerier en zoek me ongeluk, adressen zijn pas bekend bij ophalen van de weg te brengen pakketten. kan dus niet tussendoor naar huis/pc om route te bepalen.
Houden we in ons achterhoofd, maar een directe koppeling naar je Tomtom zonder tussenkomst van PC wordt moeilijk ben ik bang.
Gevonden adressen in de routeplanner overzetten kan via de knop Download. Daar staan de opties ITN en GPX die in een aantal navigatiesystemen kunnen geimporteerd.
Verder wordt er gewerkt aan een app voor Android. Hierin wordt een koppeling gemaakt met Google Maps Navigatie. Het werkt nog niet optimaal maar als je wilt helpen door te testen kan je mailen naar info@routexl.nl
De app voor Android is beschikbaar. Deze moet nog verder geoptimaliseerd worden, want je hebt nu nog een snelle internetverbinding nodig. Maar het begin is er en iedere reis begint met de eerste stap
Download de app via Google Play:
https://play.google.com/store/apps/de…
Ik gebruik bv tegenwoordig Igo (of soms Becker)…
Zijn er nieuwe ontwikkelingen?
Ik ben op zoek naar een concept waarbij de gevonden adressen in de routeplanner naar een navigatiesysteem overgezet kunnen worden; zo snel en moeiteloos mogelijk