Adres invoer na betalen

heb zojuist betaald om adressen in te kunnen voeren, kan ik geen adressen importeren en bij enkele invoer pakt hij ook niets.

Er kunnen allerlei redenen zijn waarom adressen niet worden geimporteerd of de invoerbalk niet werkt. Het is moeilijk te achterhalen wat hiervan de exacte reden is zonder aanvullende gegevens.

Krijg je een foutmelding? Blijft het probleem bestaan als je de pagina verversd (F5 of Ctrl-R)? Helpt het om de browser af te sluiten en RouteXL opnieuw te openen?

Soms is het druk op de site, vooral aan het begin en het einde van de werkdag. Dan krijgt de server het soms warm en loopt de reactietijd op. We zijn bezig om dat te verbeteren.

@Kevin:
Wij hebben via de e-mail contact gehad. Ik heb je toegangscode gemaild. De toegangscode krijg je te zien voordat je betaalt, in grote rode letters en cijfers, met het verzoek deze te noteren. Deze code is 24 uur geldig vanaf één locatie (IP-adres).

Probleem al eerder opgelost.

ik heb een betaling via telefoon uitgevoerd maar kan nog steeds na 15 minuten wachten geen 100 adressen ingeven? Wat nu gedaan?